Dela nyhet
Information om Fritidskortet!
Idag, 06:39 0 kommentarer
Detta mail är till dig som har mailat till oss på kansliet med frågor om Fritidskortet.
Vi har fått många frågor av Er via alla kanaler och har svårt att besvara Er alla, därav detta utskick. Detta är en administativ stor förändring för oss i klubben som kräver tid och en hel del jobb, varför vi inte kunnat svara Er alla mailledes.
Vi har ett pågående jobb just nu som kommer ta ett par veckor, Ni behöver alltså inte oroa er för era fakturor eller påminnelseavgifter som kan tillkomma. Vi kommer att lösa det!
Vi har tre situationer, följ den instruktion som berör dig och ta åtgärd därefter.
1. Jag har ett godkänt bidrag på 500 kr och jag har INTE betalat in fakturabeloppet utöver bidraget.
Gör så här: Öppna din faktura från oss som du har fått på din mail. Räkna ut den summan som blir kvar efter att bidraget dras, ex. fakturabelopp 700 kr - 500 kr i bidrag = kvar 200 kr.
Betala in de 200 kr till BG som står på fakturan med OCR.
2. Jag har ett godkänt bidrag på 500 kr och jag har betalat in resterande till BG och OCR som står på fakturan.
Svar: Du behöver inte göra något mer! Vi kommer att synka bidraget med din faktura manuellt. Kontrollera fakturan om 1 månad så att det står att den är betald annars hör av dig.
3. Jag har betalat hela fakturabeloppet innan 15 September och vill nu använda bidraget i efterhand.
Gör så här: Ansök om bidraget, maila en kopia på godkännandet till kansliet@tumbafotboll.nu tillsammans med ditt fullständiga namn, bank, clearing och kontonummer så gör vi en återbetalning när vi ser att bidraget kommit in till oss. Återbetalningen kan ta ca 4 veckor.
Vi kommer dessvärre inte kunna svara på era mail som ni har skickat hittills utan följ ovan och ta åtgärd.
För att vi ska kunna hjälpa er på bästa sätt är vi tacksamma om ni mailar oss endast vid situation 3 eller annan situation som ej nämns ovan.
Med vänliga hälsningar
Emine Kinali, IFK Tumba FK
Via Svenskalag.se